vind hier de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Posters

Op welk papier worden de posters gerdrukt?

Onze posters worden geprint op hoogwaardig 275 g/m² HP Professional Satin fotopapier. Dit premium fotopapier heeft een satijnen afwerking en een hoge kleurintensiteit, waardoor jouw poster haarscherp en levendig wordt.

✔ Duurzaam & milieuvriendelijk – FSC®-gecertificeerd papier, afkomstig uit verantwoord beheerde bossen.
✔ Direct droog & stevig – Dankzij de harscoating is het papier direct droog na het printen en goed bestand tegen vocht en vingerafdrukken.
✔ Lange levensduur – Bij juiste omstandigheden (kamertemperatuur, geen direct zonlicht of hoge luchtvochtigheid) blijft de kwaliteit jarenlang behouden.

Perfect voor een luxe uitstraling en een langdurig mooi resultaat! 😊

Als je in de shop het ontwerp hebt gevonden wat jij graag zou willen hebben dan is het enige wat je hoeft te doen de stappen te volgen tijdens het bestelproces.

Zijn er vragen of kom je er niet helemaal uit? Je mag altijd contact met ons opnemen.

Kun je de maat die je graag zou willen niet kiezen tijdens het bestellen?

Geen probleem! Neem contact met ons op en wij kijken samen naar de mogelijkheden.

Jazeker leveren wij maatwerk. Naast onze Print naar wens posters kun je bij ons ook terecht voor visitekaartjes, flyers, geboortekaartjes, trouwkaarten etc.

Je kunt altijd vrijblijvend contact met ons opnemen om je wensen te bespreken.

Zou je graag een bestaande poster in een andere kleur willen bestellen?

Neem contact met ons op en dan kijken wij of wij dit mogelijk kunnen maken voor jou.

contact

Wanneer je vragen hebt over je bestelling, graag feedback wilt geven of een andere vraag hebt dan kun je ons bereiken via:

hello@postersenprints.nl
072-5826814 (ook whatsapp!)
Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 16:30 uur.

Een apper is sneller! Wij proberen zoveel mogelijk telefonisch bereikbaar te zijn, echter lukt ons dit helaas niet altijd.

betaalwijze

In onze webshop kun je betalen met de volgende betaalmogelijkheden:

iDeal, Bancontact, Applepay. Creditcard (Mastercard, Visa, American Express)

verzending

Niet gepersonaliseerde artikelen: Bestellingen die voor 12:00 uur zijn geplaatst, worden binnen 1-3 werkdagen verzonden.

Gepersonaliseerde artikelen: De verzendtijd bedraagt 1-3 werkdagen na akkoord op de proefdruk. Wij garanderen dat je binnen 2 werkdagen een digitale proefdruk ontvangt. De verzendtijd van 1-3 werkdagen gaat pas in na jouw akkoord op de proefdruk. 

Spoedlevering
Heb je haast? Kies voor onze spoedoptie. Wij garanderen binnen 24 uur een proefdruk en verzenden de bestelling de eerst volgende werkdag, na jouw akkoord op de proefdruk. De kosten voor de spoedoptie bedragen €20,-.

Wij verzenden met PostNL en hanteren drie tarieven afhankelijk van gewicht en formaat:

Brievenbuspakje met track&trace: € 4,-
Pakketpost met track&trace: € 5,-
Pakketpost met track&trace naar België en Duitsland: € 7,50-

Bestellingen vanaf € 39,- worden binnen Nederland gratis verzonden!

Wij verpakken iedere bestelling met veel liefde om ervoor te zorgen dat jouw bestelling onbeschadigd aankomt. Wanneer jouw product toch beschadigd aankomt vragen wij je om binnen 24uur na levering contact op te nemen met onze klantenservice via onze chat, per mail via hello@postersenprints.nl of te bellen met 072-5826814

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Annuleren of Retourneren

Nee. Je bestelling wordt meteen na het verzenden van de orderbevestiging in productie genomen. Wij leveren maatwerk, hierdoor geldt er geen retour- of herroepingsrecht.

Als de poster toch niet bevalt, zou je deze binnen de wettelijke herroepingsperiode van twee weken aan ons kunnen retourneren.

Het is niet mogelijk om gepersonaliseerde posters te retourneren.

Voor meer informatie kun je kijken bij ons retourbeleid.

Wij verpakken iedere bestelling met veel liefde om ervoor te zorgen dat jouw bestelling onbeschadigd aankomt. Wanneer jouw product toch beschadigd aankomt vragen wij je om binnen 24uur na levering contact op te nemen met onze klantenservice via whatsapp, per mail via hello@postersenprints.nl of te bellen met 072-5826814

🎁 Sinterklaas & Feestdagen

In november en december is het bij Posters & Prints extra druk in onze studio.
Hieronder vind je de meestgestelde vragen over levertijden, drukproeven en cadeaus rond Sinterklaas en de feestdagen.
We doen er alles aan om ieder gepersonaliseerd cadeau op tijd bij de ontvanger te krijgen.

Tot wanneer kan ik bestellen voor bezorging vóór 5 december (Pakjesavond)?

Bestel u003cstrongu003euiterlijk vrijdag 28 novemberu003c/strongu003e.u003cbru003eNa deze tijden kun je altijd even contact opnemen, soms lukt een u003cstrongu003espoedbestellingu003c/strongu003e nog.

Ik bestel nu, komt mijn Sinterklaascadeau nog op tijd?

In de meeste gevallen wel. Houd wel rekening met wat extra drukte rond Sinterklaas, waardoor het soms iets langer kan duren.u003cbru003eTwijfel je? Neem gerust contact met ons op, we kijken graag even mee of een u003cstrongu003espoedleveringu003c/strongu003e nog mogelijk is.

Hoe snel ontvang ik mijn digitale drukproef?

Je ontvangt je drukproef normaal gesproken binnen u003cstrongu003e2 werkdagenu003c/strongu003e.u003cbru003eTijdens de drukte rond Sinterklaas kan dit soms iets langer duren.u003cbru003eWe adviseren om je akkoord zo snel mogelijk te geven; dan kan jouw bestelling meteen mee in de eerstvolgende productieronde.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen (naam, datum, kleur)?

Dat kan tot het moment dat je de drukproef hebt goedgekeurd.u003cbru003eNa akkoord start het printproces direct, en kunnen we geen wijzigingen meer doorvoeren.

Verzenden jullie cadeaus zonder prijzen en met cadeauverpakking?

Ja! Kies bij het bestellen voor een u003cstrongu003epersoonlijk kaartjeu003c/strongu003e.u003cbru003eDe factuur ontvang je alleen per e-mail, er gaan nooit prijzen mee in het pakket.

Wat als PostNL of DHL vertraging heeft rond 5 december?

Wij verzenden alle bestellingen zo snel mogelijk, maar rond Sinterklaas is het extra druk bij de vervoerders.u003cbru003eBestel daarom bij voorkeur vóór de richtdata voor de beste kans op tijdige levering.

Ik ben te laat voor 5 december, hebben jullie een oplossing?

Neem altijd even contact op – soms kunnen we nog een u003cstrongu003espoedoptieu003c/strongu003e regelen.u003cbru003eLukt dat niet meer? Dan kun je de u003cstrongu003edigitale drukproef uitprintenu003c/strongu003e om alvast iets tastbaars te geven op Pakjesavond, terwijl de echte poster onderweg is.